مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:402021-11-25سياسي

محل انباشت زباله حویق خطرات زیست محیطی دارد


رییس کل دادگستری گیلان، مکان فعلی پسماند های حویق را با توجه به نزدیکی به آب دریا و محل سکونت مردم مناسب ندانست و گفت: محل انباشت زباله در حویق خطرات زیست محیطی فراوانی را به دنبال دارد.

- حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از محل انباشت زباله در شهر حویق، با تاکید بر ضرورت تفکیک زباله از مبدا تصریح کرد: مکان فعلی پسماند های حویق با توجه به نزدیکی به آب دریا و محل سکونت مردم مناسب نیست.

رییس کل دادگستری گیلان، دستور داد تا در اسرع وقت نشستی با حضور مسئولان استانی و محلی در دادگستری استان در خصوص بررسی مشکلات این منطقه و راهکارهای برون رفت از این معضل تشکیل شود و گفت: محل انباشت زباله در حویق خطرات زیست محیطی فراوانی را به دنبال دارد.

سید خلیل واحدی مقدم، معاون قضایی، مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری گیلان نیز، با اشاره به اینکه ساختمان حوزه قضایی حویق استیجاری و فرسوده بوده و از امکانات لازم برخوردار نیست، اظهار کرد: با پیگیری های رییس کل دادگستری استان گیلان و توجه امام جمعه این شهر، قطعه زمینی به مساحت 2000 مترمربع جهت ساخت و ساز به این دادگستری اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه دادگستری استان پس از تملک زمین، پیگیر اعتبارات آن از تهران بوده است، متذکر شد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه دریافت شده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل انباشت زباله حویق خطرات زیست محیطی دارد

محل انباشت زباله حویق خطرات زیست محیطی دارد